Oplossingen

Oplossingen

Voor elke praktijk een slimme oplossing

Voor iedere praktijk kunnen wij een oplossing bieden om de spoeddienst goed te organiseren en de werkdruk tijdens en buiten praktijkuren te verlagen. Zowel voor een gehele kring, als ook voor een individuele tandarts of orthodontist. Past een van onze kant-en-klare oplossingen niet geheel in uw situatie, bieden wij ook oplossingen op maat.

Wilt u uw spoeddienst ook goed geregeld hebben?

Specialist in spoeddiensten.

Wist u dat van de 168 uren in een week er 123 buiten reguliere praktijkuren vallen? Ook tijdens deze uren draait de zorg voor uw patiënten gewoon door. Door de spoeddienst centraal te organiseren creëren wij rust, flexibiliteit en professionele bereikbaarheid voor uw patiënten.

Onze ervaren triage assistenten staan uw patiënten 24 uur per dag te woord en helpen hen verder. Op die manier wordt dienst doen een stuk minder belastend en is de zorg voor uw patiënten buiten praktijkuren gewaarborgd.

Op vakantie, cursus of onverwacht afwezig?

Bij afwezigheid overdag.

Ook tijdens praktijkuren kan het voorkomen dat u niet bereikbaar bent. Bijvoorbeeld door een cursus, een zieke assistente, iets onverwachts, of gewoon een middagje gesloten.

Als er niemand is om de telefoon te beantwoorden kunnen wij dat voor u doen. Op die manier kunt u zorgeloos van uw praktijk gaan, wetende dat uw patiënten in goede handen zijn.

Meer tijd voor uw patiënten

Uw eigen telefonist op afstand.

Per dag wordt een solo praktijk gemiddeld 15 keer gebeld. Vaak betekent dit een onderbreking van de behandeling zodat de telefoon beantwoord kan worden. Veelal is dit voor het maken of annuleren van een afspraak, of een pijnklacht.

Door de telefoon door ons op te laten nemen, ondersteunen wij uw praktijk en breiden wij de dienstverlening naar uw patiënten uit. We kunnen een afspraak maken, een annulering verwerken en deze aan u per e-mail doorgeven. Zo kunt u ongestoord behandelen en helpen wij de patiënten die naar de praktijk bellen verder.

  • U kunt ongestoord blijven behandelen zonder onderbreking van de telefoon
  • Uw patiënten worden altijd te woord gestaan en u bent continu bereikbaar

  • Alleen in geval van acute spoedgevallen wordt u nog gebeld
  • We verlagen de druk van de telefoon in uw praktijk

Alles duidelijk?

Kunnen we u verder helpen?

Komt u er niet uit, hebt u een opmerking, een vraag of is het nog niet helemaal duidelijk hoe het Tandarts Bemiddelingsbureau uitkomst kan bieden voor de situatie in uw praktijk? Neem dan gerust contact met ons op, wij helpen u graag verder!


Contact